Wij zijn op zoek naar een enthousiaste stagiair(e)!
26 mei 2017

Functiebeschrijving

Ter uitbreiding van het team van 40beats zijn wij opzoek naar een stagiair(e) contentcreatie, marketing en social media. Wat doe je zoal bij deze stage?

- Denk aan het managen van contentcreatie, met als doel het actueel houden van verschillende online platforms, te weten: Air Miles Digitaal, FreeBeesShop en de eigen website van 40beats.
- Algemeen beheer van websites en social media-kanalen, inclusief het onderzoeken en onderhouden van campagnes.
- Ondersteuning van de customer service.
- Ondersteunende werkzaamheden op het gebied van e-mail marketing, online marketing en CRM binnen lopende projecten bij onze klanten in de sportbranche.
- Overige gerelateerde werkzaamheden.

Daarnaast is er de mogelijkheid om (in overleg) een verdiepingsopdracht uit te voeren die aansluit op de hierboven genoemde werkzaamheden.

Het betreft een full-time functie vanaf (bij voorkeur) medio augustus of september 2017; over de exacte aanvang en duur van de stage zijn in overleg afspraken te maken.

Je bent werkzaam in een team van zeven collega's. Naast bovenstaande taken, zul je de kans krijgen om mee te kijken bij en te leren van andere projecten die lopen bij onze klanten.

Wij bieden een passende, marktconforme stagevergoeding.

Gewenste vaardigheden en deskundigheid

- Tenminste HBO-denkniveau
- Ervaring met content/digitale marketing is een pre
- Sterke affiniteit met social media
- Goede computervaardigheden; ervaring met Photoshop en/of InDesign is een pré
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede beheersing van de Engelse taal
- Commerciële instelling en hands-on mentaliteit
- Geen 'negen tot vijf'-mentaliteit
- Je bent in staat om meerdere projecten tegelijk te managen.
- Je kunt omgaan met deadlines.
- Je bent klant- en resultaatgericht.
- Je kunt actief luisteren, doorvragen en samenvatten.

Over 40beats

De medewerkers bij 40beats zijn adviseurs en ondernemers tegelijk. Onze roots liggen in de sport, media en entertainment. Werelden vol dynamiek en inspiratie waar de marketeer nauwelijks invloed heeft op het kernproduct: namelijk de uitslag, prestatie of inhoud van de content. Juist in die werelden zijn klantrelaties en klantervaringen nog belangrijker.
Wij maximaliseren klantrelaties; wij leveren marketingideeën en projectregisseurs. Dit doen wij door middel van het verbeteren van Customer Journeys, toepassen van Customer Data (Management), ontwikkelen van campagnes en campagnemanagement-oplossingen en het creëren van concepten, partnerships en nieuwe business modellen.

Door onze ervaring en kennis werken we inmiddels voor veel partijen die zich in deze domeinen begeven: FOX Sports, de KNVB, Ajax, Pathé, Air Miles, BP, etc.

Ben jij geïnteresseerd?

Stuur dan een e-mail met jouw CV en motivatiebrief naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.